Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

THE MAN FROM EARTH.

Μια ταινία που συμβουλεύω να δείτε. Κυκλοφορεί σε dvd. Μια αλλοιώτικη ταινία επιστημονικής φαντασίας που δίνει τροφή για όμορφη μπόλικη συζήτηση και σκέψεις..

Από τον συγγραφέα του «Star Trek» και «Της ζώνης του λυκόφωτος».

Οταν την είδα δεν αισθάνθηκα ότι έβλεπα ταινία. Είχα μια αίσθηση ότι βρίσκομαι στο ίδιο δωμάτιο με τους πρωταγωνιστές κι έχω κι εγώ το δικό μου συγκεκριμένο ρόλο.

Η ταινία ήταν μια πρόσκληση-πρόκληση στην προσωπική μας εσωτερική αναζήτηση.

Η υπόθεση πολύ σύντομα γιατί δεν είναι από τις ταινίες που πρέπει να είσαι προετοιμασμένος. Είναι καλύτερα να βρεθείς εκεί χωρίς να ξέρεις τι θα συμβεί, όπως ακριβώς και οι πρωταγωνιστές. Πρέπει να βιώσεις την έκπληξη σιγά-σιγά και δύσπιστα.

Μια ομάδα από επιστήμονες συγκεντρώνονται στο σπίτι ενός φίλου επιστήμονα που ετοιμάζεται να τους αποχαιρετήσει και να φύγει σε άγνωστη κατεύθυνση. Πριν φύγει αποφασίζει να τους κάνει μια αποκάλυψη. Είναι ένας άνθρωπος «Cro-Magnon»...

Δείτε το....

2 σχόλια:

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Επειδή την έχω δει, καλή είναι αλλά λίγο ανοιχτό μυαλό να έχεις δε σε συγκλονίζει και τόσο η αποκάλυψή της!...
Πάντως, είναι σημαντικό ότι δε βαριέσαι καθόλου με μια ταινία-παρέα ανθρώπων που μιλάει... ένα δωμάτιο είναι όλη κι όλη!...

vasiliskos είπε...

Το "συγκλονίζω" πρέπει να το έχω χρησιμοποιήσει 5 άντε 6 φορές σε όλες τις ταινίες που έχω δει. To the man from earth, κατά τη γνώμη μου είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να συζητήσεις μετά, ένα ερέθισμα για μια καλή βραδυά σκέψεων...