Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΜΑΡΤΙΑΣ.


Ολο και πιο πολλά ζευγάρια επειδή δεν έχουν λεφτά, κάνουν πολιτικό γάμο γιατί στις εκκλησίες πριν παντρευτείς περνάς από κόντρα ξύρισμα τσέπης!!!

Η εκκλησία μια και βλέπει αυτή την αύξηση των πολιτικών γάμων σκέφθηκε να υπενθυμίσει στους ξεχασιάρηδες πιστούς "ότι συμβίωση η οποία υπάρχει έξω από τα δεσμά του γάμου του ευλογημένου εκ των γενίων της, είναι ΠΟΡΝΕΙΑ"

Θα μου πείτε , η εκκλησία τι θα λεγε. Ομως το γεγονός αυτό μου θύμησε μια ιστορία. Ισως την έχω ξαναγράψει κάπου αλλά επειδή είναι χαριτωμένη και άκρως διδακτική και κυρίως αληθινή, με χαρά μου να σας την ξαναπώ.

Κάποτε ένας γνωστός δούλευε σαν οδηγός σε ένα επιφανές ζεύγος εφοπλιστών οι οποίοι τύχαινε να έχουν μια κορούλα 18 ετών. Πηγαίνοντας λοιπόν με το αμάξι σε μια από τις συνήθεις δεξιώσεις πιάσανε κουβέντα για το βλαστάρι τους.

Η σύζυγος εξηγούσε στον πατέρα που ρωτούσε επιμόνως ότι η κορουλα δεν είχε ακόμα κανένα δεσμό.
Ο πατέρας εκνευρισμένος (όχι χαρούμενος όπως οι κοινοί κακομοίρηδες) δεν μπορουσε να καταλάβει το γιατί.
Η σύζυγος παίρνοντας μια βαθειά ανάσα αποφάσισε να του εξομολογηθεί την "αμαρτία" της κόρης.

Ξέρεις του λέει, η μικρή θυμάσαι είχε εκείνη τη δασκάλα στο σπιτι η οποία ήταν καλή αλλά λίγο φανατική στα ζητήματα θρησκείας και της εμφύσησε την ιδέα ότι δεν πρέπει να έχει σχέσεις και να φυλάξει τη παρθενιά της μέχρι το γάμο.....

Δεν πρόλαβε να συνεχίσει παρακάτω η κακομοίρα. Ο πατέρας μαινόμενος άρχισε να χτυπιέται.

Τράβαγε τα μαλιά του. Τι μου λες της λέει, θέλεις να πεις ότι η κόρη η δικιά μας που πασχίσαμε να της δώσουμε μόρφωση, επίπεδο να κυκλοφορεί στους κύκλους μας άνετη
ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ (προσοχή στην έκφραση παρακαλώ) να πιστεύει τις αηδίες που έχουμε φτιάξει για το λαουτζίκο και τις υπηρέτριες???

Ο εν λόγω κύριος πρέπει να πούμε ότι ήταν απο εκείνους τους ακραία θρησκευόμενους επιφανείς άνδρες, και προωθούσε συλλόγους νεανίδων, κατηχητικά, ιστορίες κλπ κλπ.
Ομως όλα αυτά βρε παιδί μου ισχύαν για το λαουτζίκο. Είναι δυνατόν και η κόρη του τελικά να ήταν τόσο ζώον και να πίστεψε ότι είναι κι αλήθεια?

Εγώ δεν είπα, εκείνοι λένε. Οπότε μη βιαστείτε φίλοι χριστιανοί να με λιθοβολήσετε!
Εγώ δεν σας θεωρώ ανόητο λαουτζίκο, εκείνοι σας θεωρούν.
Εγώ δεν θέλω να ζείτε στο φόβο, στη μετάνοια και να σταυροκοπιέστε από το πρωί ως το βράδυ ζήτώντας συγχώρεση λες και είστε οι μεγαλύτεροι εγκληματίες.
Εκείνοι το θέλουν.
Εγώ δεν θέλω να πιστεύετε ότι ο θεός είναι ένα είδος εξουσίας που έχει εκλεκτούς και μη και φροντίζει τις κάστες του παχυλά παχυλά ενώ όλους τους υπόλοιπους τους έχει συνέχεια στο μαρτύριο.
Εκείνοι πιστεύουν ότι είναι εκλεκτοί.

Οπότε φτωχή μου Μαρία, υπηρετριουλα αν δεν έχεις λεφτά και θέλεις να ζήσεις με το καλό σου και να το χαρείς, μη φοβάσαι δεν υπάρχει θεός που θα θέλει να σ'εκδικηθεί γι΄αυτό, γιατί και να ήταν αμαρτία μέχρι να φτάσει σ΄αυτό το μικρό αμάρτημα του έρωτα η οργή του θεού, έχει να ξεμπερδέψει και να ξυρίσει ποοοοοοοοοοοολλά καθάρματα πριν που κυκλοφορουν πρόστυχα και δουλεύουν από το πρωί ως το βράδυ τον έρημο το κοσμάκι...

Μαρία υπάρχει πολυ κακό στο κόσμο. Εσύ δεν ανήκεις σ΄αυτό. Ονειρέψου ελεύθερα.

2 σχόλια:

johnniebegood είπε...

ακουσε παιδι μου: αν θελεις να ανεβεις επιπεδο, πρεπει να πιστεψεις ΚΑΙ στον Λιακο.

τοτε θα σου ερθει η φωτιση σαν κατραπακια απο τουβλο και θα ανακαλυψεις οτι ο οδηγος του πατερα σου ειναι ΕΛοχιμ και καταγραφει τις συνομιλιες σας για την εταιρια κατεψυγμενης ανθρωπινης σαρκας "ΜΠΑΡΜΠΑ ΝΕΦΕΛΙΜΗΣ".

το οτι ο πατερας σου ειναι Δρακονιανος ανταγωνιστης της "ΜΠΑΡΜΠΑ ΝΕΦΕΛΙΜΗΣ" το εχεις ανακαλυψει μονη σου φανταζομαι απο την μαρκα του κατεψυγμενου κρεατος που φερνει στο σπιτι σας: "FTOXOMALAKAS FROZEN COMPANY"

tzonakos είπε...

Kαταπέλτης !
Να μιά ιστορία που θα έπρεπε να προβληθεί εκει που πιστεύουν οτι βλέπουν κι ακούνε.
Και δηλαδη στο τέλος τον χάλασε που η κοράκλα πίστεψε σε αυτα που ειναι για τους άλλους μωρε τους απλούς και όχι το γεγονός οτι ειναι ανέραστη.
Μάλιστα. Και εις ανώτερα !