Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...

.... τι να κάνω?
Τι άχτι έχω και θα το βγάλω?
Εχω προβληματιστεί και μου έρχονται τόσα πολλά στο μυαλό δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω!!!

Το πρώτο και καλύτερο, το όνειρο ενός δαρμένου υπαληλίσκου σαν την αφεντιά μου.
Μόλις μου πει το αφεντικό άργησες τρία λεπτά θα του πω, κάνοντας τη χαρακτηριστική κίνηση
Και τρία αυτά έξι!!!!
Επι τέλους η εξέγερση του σκλάβου!

Τι άλλο τι άλλο....

Αδέλφια ρίξτε καμμιά καλή ιδέα.

Τζόνυ επειδή εγώ είμαι σκράπας σ'αυτά δε κατεβάζεις καμμιά καλή ψηφοφορία για το τέλος του κόσμου? Π.χ. ποια μορφή νομίζουμε ότι θα έχει ο αντίχριστος:)

4 σχόλια:

Billoff είπε...

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο Αντίχριστος είναι αυτή την στιγμή 33,33333 ετών ακριβώς (η οποία ηλικία θα παραμείνει σταθερή μέχρι την δευτέρα παρουσία, που ξαφνικά θα γίνει 666,666 ετών).
Βρίσκεται στην Ζιμπάμπουε και προς το παρόν προπονείται με μικρού βεληνεκούς θαύματα (πχ μετατρέπει τους χουρμάδες σε μουσταλευριά).
Την μέρα της κρίσης όμως, θα κάνει το μεγάλο θαύμα του. Μεταμορφωμένος σε Λιακόπουλο, θα πουλήσει μονομιάς όλα τα απούλητα αντίτυπα του "Ο καιρός γαρ εγγύς", με εξώφυλλο την Γωγώ Μαστροκώστα φορώντας πλερέζα και κρατώντας ένα ανάποδο μαίανδρο.
Γι αυτό...
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ!

Stratos είπε...

Βασιλική ότι αποφασίσεις να κάνεις την τελευταία μέρα πριν από το τέλος του κόσμου...
...ας το για την επομένη... δε χρειάζεται να αγχώνεσαι.

Stratos είπε...

Βασίλη πες μας και τι θα γίνει με τους Νεφελείμ και τους Ελοχείμ.

Σε παρακαλωωώ

Billoff είπε...

Στράτο, αμφότεροι την έχουν άσχημα. Γιατί θα ξυπνήσει ο κώδικας ΙΧΩΡ στο DNA των Ελλήνων που θα τους μετατρέψει αμέσως σε super heroes (κάτι ανάμεσα σε 300 του Λεωνίδα, Spiderman, Thundercats και ΘουΒου - εδώ οι προφητείες δεν είναι ξεκάθαρες).
Οι δε Νεφελείμ και Ελοχείμ, θα καταραστούν από την αιώνια κατάρα του Δία-ΕΛ, κατδικασμένοι να ακούνε αιώνια σε ροζ δωμάτιο Μιχάλη Χατζηγιάννη και Spice Girls , βλέποντας παράλληλα βινταοταινίες με Στάθη Ψάλτη και Ταμτάκο.
Ο καιρός γαρ εγγύς αδέρφια...
ΜΕΤΑΝΟΕΊΤΕ!!!