Τετάρτη 20 Ιουνίου 2007

ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΡΗΣΕ...

Εγώ είμαι ο πολίτης που ζητάτε τη ψήφο μου! Hello!!! Με θυμάστε καθόλου?

Εκείνος που περιμένει στις ατέλειωτες ουρές των δημοσίων υπηρεσιών και προσπαθεί να βρει πόσο ωραίο χαμόγελο να έχει όταν φτάσει στο γκισέ μπροστά στη κυρία που βάφει νύχια, για να αποφύγει κανα διάολο επειδή θα την ενοχλήσει....

Εκείνος που σκέφτεται τι να κάνει με το μισθό ή τη σύνταξη, να τα πάρει ή να τα αφήσει για πουρμπουάρ στον μικρό ?

Εκείνος που έχει μάθει ότι είναι ο κερατάς και ο ζημιώμενος στο απέραντο μπουρδελοκατάστημα που φτιάξατε με τη βοήθειά μου φυσικά, γιατί εγώ σαν το βλήμα σας ψηφίζω! Ναι βρε εγώ είμαι πάλι εδώ.

Τι θα μου τάξετε? Καραμελίτσες? Λουκουμάκια? Τα ζαχαρωτά της κυρά Λουκίας?
Τάξτε μου! Μια εποχή του χρόνου μου μένει κι εμένα να μ’εχουν στα ώπα ώπα όλοι!
Η προεκλογική περίοδος.

Θελω να δω πάλι την ένταση στα πρόσωπά σας καθώς θα σκίζεστε πιο θα μου δώσει τα πιο πολά. Θελω να δω εκείνο το δακρύβρεκτο ύφος για κατανόηση του τι περνάω. Να χτυπάτε το στήθος με ρυθμό σαν καλοκουρδισμένες μαιμούδες και να μου λέτε,
«Εγώ εγώ εγώ σε νοιώθω, Κράτα το χέρι μου, μαζί θαμαστε στον αγώνα της ζωής εγώ δίπλα σου!!!!»

Κι επειδή εγώ είμαι καλό παιδί και θεοσεβούμενο σκέφθηκα να βοηθήσω λιγάκι....
Δε θέλω πολλά μια από τις δέκα ζητάω... επί του παρόντος

9. Ου ψευδομαρτυρήσεις γενικώς..

Μη πεις ψέματα κοινώς. Μην αρχίσεις τη παραμύθα, το μπλα μπλα το ανιαρό και ξεθωριασμένο πια μέσα στους οχετούς από μπουρδολογίες που έχουμε συλλέξει.

Πες καλύτερα κοριτσάκι, αγοράκι ξέρεις κάτι ? Τίπατα δε θα γίνει αλλά επειδή υπάρχω και ζω μέσα από τη δόξα της εξουσίας και τη βούτα στο πάκο με τα χαρτονομίσματα , αλλά έχω την ανάγκη σου ψωροχωριάτη για να βγω πρέπει να σου γλύψω λίγο τ’αυτιά σου για να σε καλοπιάσω. Σε σιχαίνομαι που έχω την ανάγκη σου τυχάρπαστε αλλά γαμώ τις δημοκρατίες γαμώ. Οπότε μη το κάνεις δύσκολο πιθηκάκι. Ρίξε το γαμημένο το χαρτάκι στο χαζόκουτο και μη ψάχνεις λαγούς με πετραχύλια...

Πείτε μου αυτό. Κατάμουτρα. Εστω και ένας. Κι εγώ αυτόν θα τον ψηφίσω. Λόγω τιμής!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: