Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

ΤΟ ΣΟΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!



Χτες ξύπνησα με την αίσθηση ότι ήμουν ένας από τους γέρους στο θεωρίο των Μαπετ... Είδα τον ευατό μου σε μια συνεχή γκρίνια. Πράξη καμμιά λόγια πολλά..
Τελικά εκείνοι οι δυό γερόντοι ήταν μπλογκερς δεν υπάρχει αμφιβολία.

Κάτω βέβαια στη σκηνή συνεχίζεται ο χαμός.
Ομως μια και έχω συνεχώς την αίσθηση ότι ούτε ρόλο θα πάρω, ούτε ο σκηνοθέτης θα με φωνάξει να του πω τη γνώμη μου... έχω μείνει πάνω στο θεωρίο μόνιμα.
Κουνάω πέρα δώθε τη κεφάλα, βρίζω μισοφαφούτικα, και βρίσκω κι έναν άλλο δίπλα να συμφωνεί κουνώντας το κεφάλι !

Το μόνο πράγμα που στριφογυρίζει μόνιμα στο μυαλό μου είναι να κάνω τη κλασσική σκανδαλιά.
Ν’αδειάσω το ποπ κορν στα κεφάλια των απο κάτω!!
Θα τσαντιστούν, θα φωνάξουν τους φύλακες, θα με σούρουν έξω από το θεωρίο και θα πάρει αέρα λίγο η καρέκλα μου που έχει φυτρώσει πια από το κλώσσημα της απραξίας!!!

Αγαπημένοι συνμπλόγκερς!! Ελάτε όλοι μάζί να αρχίσουμε να πετάμε τα ποπκορν στη κάτω αίθουσα!! Μη πω να βγάλουμε και τις σφεντόνες από το χρονοντούλαπο γιατί τότε αφήνω σοβαρά υπονοούμενα επανάστασης και όλο και κάποιος θα βρεθεί να μου φορτώσει κανα ζευγάρι πράσινα παπούτσια!!!

Αλλά ένα τοσο δα ποπκορν μπορούμε ρε γαμώτο να το αδειάσουμε στο κεφάλι των μισοκοιμησμένων θεατών!!!! Χρόνια και χρόνια το ίδιο έργο βλέπουμε. Αφού παράσταση άλλη δεν βλέπω ν’ανεβαίνει ας κάνουμε μια αυτοσχέδια.

Ετσι για να τιμήσουμε τη καρέκλα μας που έχει κολλήσει στο πισινό μας σαν καθικάκι!

Αλήθεια αν φτιάχναμε ένα κόμμα πως θα το λέγαμε?

ΚΟ.ΜΠΛΟ.Ε (Κομμα Μπλογκερς Ελλάδας)
ΚΟ.ΜΠΛ.ΕΞ. (Κόμμα Μπλογκερς Εξαγριωμένων)....

Καμμιά ιδέα???

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το ΚΟ.ΜΠΛΟ.Ε μπορεί να γίνει και ΚΟ.ΜΠΛ.Ε.
Έτσι, θα ήμαστε ΚΟΜΠΛΕ!

vasiliskos είπε...

Προσπάθησα να το συνδυάσω κάτι σε ΚΟΜΠΟΛΟΙ..αλλά δεν μου έβγαινε!

Chlebouras είπε...

Μπορεί να λέγεται και

ΜΠΛΟΓΚΚΟΜΕΛ

(Μπλογκερς - κόμμα Ελλάδος)

Προφέρεται Μπλογκομέλ, κατά το Δρακουμέλ, Ψιψινέλ κτλ.!!

vasiliskos είπε...

Φαντάζεστε όλη η προεκλογική εκστρατεία μέσα από το δίκτυο.. Τα συνθήματα?.. Δεν θα ήθελα να είμαι πολιτικός και να έχω αντίπαλο τους μπλόγκερς! :)

Stratos είπε...

Πιστεύω ότι το...

***** ΚΟ.ΜΠΛ.Ε *****

(Κόμμα Μπλόγκερς Ελλάδας)

Που είπε και ο/η aerosol είναι το απόλυτο όνομα.
Από την μεριά μου είμαστε κομπλέ να πάμε παρακάτω :)

Βασιλική μην το κοροϊδεύεις καθόλου, είναι πολύ ωραία ιδέα που μακάρι να μπορούσε να γίνει πραγματικότητα.

vasiliskos είπε...

Στράτο δεν κοροιδεύω!:) Απλά δεν έχω ΤΟΣΟ ζωηρή φαντασία να σκεφτώ τι θα γινόταν. Ποιός θα ήταν ας πούμε ο αρχηγός της παράταξης? Χε χε αρχίζουν τα δύσκολα....

Stratos είπε...

Στην Ελλάδα δεν έχει σημασία ποιος είναι αρχηγός, αρκεί αυτοί που δεν είναι, να είναι βολεμένοι.

Τάξε μας, τάξε μας...

johnnie be good είπε...

ειμαστε κομπλε και ακριβεις στο ραντεβου μας με την συγχρονικοτητα μπραδερς εντ σιστερς.

δεν χρειαζομαστε αρχηγο.

χρειαζομαστε μια δικτυακη συσπειρωση, που δεν εχω ιδεα πως μπορει να γινει.

τα περι κοματος, σε ποστ.

viva los blogistas

viva la revoluthion