Τρίτη 15 Μαΐου 2007

ΕΛΕΟΣ? ΠΟΙΟ ΕΛΕΟΣ? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΟΣ ΚΑΝΕΝΑ!!!

Προχτές στο γραφείο μου βλέπω το εξής μειλ το οποίο μου έστειλε μια συνάδελφος από το πιο εκεί γραφείο.... «σε παρακαλώ μπορείς να κλείσεις ένα ταξί για τις 16.30 που πρέπει να φύγω»?.....

Το διανοείστε ε? Η κυρία αυτή είναι ακριβώς το δίπλα γραφείο από μένα.
Υπήρχαν οι εξής λύσεις :
Καθώς θα πήγαινε προς μπάνιο μεριά να μου το πει
Να σηκώσει το εσωτερικό τηλέφωνο και να μου το πει
Μια και τα γραφεία χωρίζονται από ένα ξύλινο χώρισμα να ρίξει ένα χτύπο σαν τους φυλακισμένους και να μου το πει
Μπορούσε να βάλει μια φωνή και να πάω από εκεί
Να γράψει ένα χαρτάκι να το βάλει σε ένα μπουκάλι και να μου το φέρει η θάλασσα!!!!
Και όμως έγραψε ένα ΜΕΙΛ!!!!!!

Κάθισα σκεφτική και λίγο αγχωμένη... Κάτι μου έχει διαφύγει και δεν το έχω καταλάβει. Δε υπάρχει άλλη εξήγηση. Πρέπει να έχει δημιουργηθεί κάποιο καινούργιο είδος πειραματόζωου στα εργαστήρια το αμόλησαν ελεύθερο για να παρακολουθήσουν τις κινήσεις του κι εγώ νομίζω ότι είναι άνθρωποι! Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Να δεις που αυτή η νέα φυλή πρέπει να έχει κάποιο συγκεκριμένο σημάδι πάνω της αλλά εγώ δεν έχω διαβάσει αρκετά και δεν έχω μάθει!

Τι να έχει? Τι να έχει?.... Κινητό έχουμε όλοι, mp3 επίσης, dvd δεν το συζητάμε, ψηστιέρα από χρόνια τώρα, καφετιέρα για το γαλλικό επίσης.... πιστωτική έχουμε, δάνειο έχουμε, αυτοκίνητο με leasing έχουμε.... μπα κάτι άλλο πρέπει να έχουν αυτοί πολύ πιο σπουδαίο...

Κι από ποιό εργαστήριο ξεκίνησε το πείραμα? Αλλη σπουδαία απορία μου. Τι τους έλεγαν βρε παιδί μου εκεί που θα φόραγαν εκείο το μηχάνημα σα κομμένο πεπόνι με καλωδιάκια στο πάνω μέρος του κεφαλιού. Κάτι σπουδαίο θαγινε εκεί πιο σπουδαίο από υπνωτισμούς και τέτοιες κουταμάρες.

Θα πρέπει να συνδυάστηκαν διάφορες εγκεφαλικές λειτουργίες με αντιδράσεις που εγώ αγνοώ... π.χ. μόλις σούρχεται η όρεξη να μιλήσεις αντί να μιλάει η γλώσσα και ν’ανοιγοκλείνει το στόμα θαχει γίνει καποια μυστική ένωση με τα χέρια να κολλάνε στο πληκτολόγιο και να γράφουν!!! Νατο αυτό είναι!!! Τα χέρια έχουν αντικατασήσει το στόμα! Αντί να εκφράζεσαι με το λόγο κρατάς ένα μηχάνημα. Τις πιο πολλές φορές είναι ένας υπολογιστής ή ένα κινητό....

Α γι’αυτό βλέπω εκείνες τις παρέες από 6-7 άτομα που όση ώρα κάθονται στο μπαράκι αντί να μιλάνε κοιτάνε όλοι ένα κινητό και βαράνε πλήκτρα.... Μιλάνε βρε απλά εγώ δεν το καταλάβαινα. Εκφράζονται με τα χέρια.

Τώρα το κατάλαβα ο λόγος πια δεν ειναι ήχος που βγαίνει από το στόμα είναι προέκταση της γνωστής παλιάς κίνησης που στους παλιούς καιρούς ονομάζαμε μαλακία!!!!
Συγνώμη δεν το λέω με κακία... απλά τώρα μουρθε η λάμψη και τα κατάλαβα όλα.

Πρέπει να πάρω έναν υπολογιστή στη μάνα μου επειγόντως γιατί τώρα τελευταία δεν πολυκουβεντιάζουμε και δεν είχα καταλάβει το γιατί. Κι ένα κινητό και ένα ipod να κάνουμε κάτι γλέντια τρελλά!!!

Από αύριο στο γραφείο νέα αντιμετώπιση.
Προς : καφετζή
Από : 3ο γραφείο δεξιά
Θέμα : Ενα φραπέ γλυκό με γάλα
Παρακαλώ το καλαμάκι ζιπαρισμένο για να το ξαμολήσω απότομα και να μου βγει το μάτι που έτσι κι αλλοιώς έχει γκαβωθεί από την ομορφιά που βλέπει !!!!!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εσυ τι εκανες ομως?

της το κλεισες το ταξι?

;)

vasiliskos είπε...

Αμέ! Πετάει ο γάϊδαρος? Πετάει! Γιατί να της χαλάσω το χατήρι? :)

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι τι θα σκεφτόταν αν τις έστελνες ένα mail γράφοντας:
"Συγνώμη, δεν σε άκουσα. Τι ώρα είπες θέλεις το ταξί;"

vasiliskos είπε...

Πως λέγεται ο νέος τύπου ρουφιάνου στα γραφεία?
CC : ....
Μόλις κάνεις ένα λάθος σε κάτι, δεν χρειάζεται ο ρουφιάνος να πάει στο αφεντικό, σου στέλνει ένα mail τονίζοντας το λάθος και βάζει cc το αφεντικό. Ισως λοιπόν την επόμενη φορά που θα μου στείλουν ένα τέτοιο mail θα είναι ωραίο να στείλω "συγνώμη τι ώρα είπες θέλεις το ταξί?" με cc...το αφεντικό :)