Τετάρτη 16 Μαΐου 2007

κατι δεν παει καλα με τις σεξουαλικες σχεσεις των νεων, ή κανω λαθος?

ολοι γνωριζουμε τα βιντεακια απο κινητα τηλεφωνα που κυκλοφορουν στα χερια των πιτσιρικαδων.
θεωρουσα το φαινομενο περιορισμενο σε καποιους απο την νεολαια, που τα ΜΜΕ ειχαν μεγαλοποιησει.
χτες ομως ο εικοσαχρονος γιος ξαδελφης μου, μου ειπε "θειε εχω βιντεακι την γκομενα μου να μου παιρνει πιπα" λες και θα μου εδειχνε τα κατορθωματα τους σε καποιο αθλημα.

και απορησα με το πως βλεπουν το σεξ οι νεοι σημερα.
θυμαμαι οτι στην εποχη της δικης μου νεοτητας, η σεξουαλικη επαφη ηταν προσωπικη υποθεση των εμπλεκομενων.
οτι την ωρα της πιπας ή του πηδηματος, το μυαλο μας (αντρων και γυναικων) ηταν στην πιπα και στο πηδημα, και οχι στο πως θα το βιντεοσκοπισουμε και στο τι εντυπωση θα κανει στους φιλους μας.

πως σκατα απολαμβανεις μια πιπα οταν την βιντεοσκοπεις?
μπορω να το κατανοησω ως πιπερατο βιτσιο απο χορτασμενους στο σεξ ανθρωπους, που το κανουν για δικη τους χρηση, αλλά δεν το κατανοω να γινεται στην ηλικια των 20 (και παρακατω) και να δημοσιοποιειται.

δεν ειναι χορτατοι οι πιτσιρικαδες, ειναι αποπροσανατολισμενοι και μπουχτισμενοι, τοσο που να υποκαθιστουν την σεξουαλικη απολαυση με την επιδειξη...
παιδια, δεν πατε καθολου καλα νομιζω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: