Δευτέρα 16 Απριλίου 2007

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΟΔΟΣ..... ΑΠΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ

Με αφορμή το σχόλιο του Βριλ
Μου δίνεται η ευκαιρία να διευκρινήσω μερικά πράγματα για όσους τύχει και διαβάσουν.

Μπαίνω στο εσωτέρικα πριν μερικούς μήνες.
Δεν γνωρίζω κανέναν.

Ανοίγω ένα τόπικ και μετά άλλα και αρχίζω να συζητώ με διάφορα μέλη.

Δεν έχει τύχει να τσακωθώ με κανέναν ουτε και κανένας μαζί μου.

Κάποια στιγμή αλληλογραφώ με άλλα μέλη που θεωρώ ότι «ταιριάζουμε»
Στις απόψεις στο τρόπο έκφρασης, στο χιούμορ, στα σοβαρά, στα ασόβαρα.

Ξεκινάει το θέμα με τους τσακωμούς και κάνω μια πρώτη παρέμβαση ενοχλούμενη από τις απαξιωτικές εκφράσεις του είδους «μανάβηδες κλπ» από ένα μέλος που ούτε τον ξέρω ούτε με ξέρει ούτε καν έχουμε ανταλλάξει απόψεις.

Στη συνέχεια κάνω μια νέα αναφορά στην επίμαχη συζήτηση και ξεκινώ μια κριτική
Όχι σε κάποιο συγκεκριμένο άτομο ουτε εκφράζοντας καμμιά άποψη «καλά λες τζόνι ή δεν ξέρω ποιός άλλος» «ρίχτου, φάτον, λυώστον» αλλά εκφράζω την άποψή μου για την απόφαση των διαχειριστών να συνετίζουν τα μέλη με απενεργοποίηση λογαριασμού ή διαγραφή.

Από εκείνη τη στιγμή μπαίνω στη μπούκα του κανονιού για το εν λόγω άτομο που μιλάει για μανάβηδες, τσοπάνηδες και λαχαναγορίτες, και γίνομαι λασπολόγος, «κολλητή» της αγέλης και του απαντώ ξανά ,οπότε το εν λόγω άτομο αφήνει μια ευαίσθητη απάντηση «λες και είμαι το χαμένο πρόβατο που θα ξαναβάλει στο μαντρί» έτσι δείχνει και το πόσο ανώτερος είναι, απαντάω πάλι ωμά, και γίνεται έξαλλος. (Το έξαλλος δεν είναι απαραίτητο να το δείτε στα ποστ του εσωτέρικα) Υπάρχουν κι αλλοι τρόποι να γράψεις σε κάποιον και να του σούρεις τα εξ’αμάξης και δεν είναι απαραίτητο να είναι στα φόρουμ.

Βρίσκομαι λοιπόν σε μια κατάσταση όπου κάποιοι άνθρωποι που αγνοώ παντελώς ποιοί είναι και τι είναι, έχουν βγάλει το πόρισμα λες και περνάμε από κανένα δικαστήριο

Η θα είσαι μαζί μας ή θα είσαι με τους άλλους. Πρώτο πόρισμα.

Αν είσαι μαζί μας είσαι ανώτερος άνθρωπος αν είσαι με τους άλλους είσαι ηλίθια. Δεύτερο πόρισμα ακόμα πιο «δημοκρατικό»

Και να μην συμμετέχεις σ’αυτά που λέει ο Τζόνι, ο Βριλ, ο Γηγενής, αν σκάσεις έστω χαμόγελο με τ'αστεία τους ή αν πεις κι εσύ κανένα καλαμπουράκι, σε πιάσαμε είσαι ακόμα ένας ηλίθιος χαφιές των γιδοβοσκών. Τρίτο πόρισμα που αρχίζει και ξεπερνάει τα όρια.

Δηλαδή όχι μόνο σου ζητάμε να απορρίψεις ανθρώπους που για δικούς σου λόγους εκτιμάς, όχι μόνο πρέπει να ξεκαθαρίσεις τη θέση σου και να τους βρίσεις κι εσύ να γίνουμε οι ιππότες της Αποκάλυψης εναντίον του μεγάλου θηρίου, αλλά μη τολμήσεις και να γελάσεις γιατί αυτό σημαίνει ότι είσαι χαιβάνι!!!!!

Ολα αυτά για μένα το βασιλίσκο, που έχω γεμίσει ένα μειλ από τότε που μπήκα με γράμματα από ανθρώπους που μου λένε , συνέχισε να γράφεις γιατί όταν γράφεις ανοίγει η ψυχή μας, ή γιατί είσαι ένας άνθρωπος ιδιαιτέρου ήθους που σπάνια συναντά κανείς στο δίκτυο, (πράγματα που και εμένα με έφερναν σε δύσκολη θέση γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό τίποτα άλλο από ένα απλό σκεπτόμενο ανθρωπο)

Αυτός ο βασιλίσκος λοιπόν ξαφνικά έπαθε μια μαλάκινση εγκεφάλου και ένω ήταν τόσο καλή και ευγενική και με ωραία ψυχή ξαφνικά άλλαξε το αποσμητικό της και βρωμάει...
Υπάρχει και η άλλη εκδοχή βέβαια ότι τοκανα επίτηδες να είμαι καλή για να μαζέψω φαν κλαμπ για τους γιδοβοσκούς έμεσα μέσω εμένα. Γιατί να μην το σκεφτεί κι αυτό ο τζέντλεμαν? Σπουδαίο είναι? Εδώ ο άλλος λέει ότι έχει βάσιμες υποψίες ότι ο μανάβης της γειτονιάς του είναι δρακονιανός!!!! Εκεί θα κολλήσουμε?

Οσο για τους αλβανούς με ενόχλησε ακόμα μια φορά ο ρατσισμός του. Τα «τυχαία» παραδείγματα που αναφέρει κατά περίεργο τρόπο επικεντρώνονται όλα σε κατώτερα επαγγέλματα και τώρα και σε κατώτερες φυλές.

Αν ήταν πραγματική απειλή? Να το πως ξεκάθαρα όπως μου έρχεται. Ενα παιδάκι (γιατί για παιδάκι πρόκειται αποκλείεται να είναι μεγάλος άντρας) που κρύβεται κάτω από τους διαχειρηστές ενός φόρουμ και ξεσαλώνει μόλις όλοι αποχωρήσουν και ζητάει από τους γονείς να κάνουν ντα τα άτακτα παιδιά με τον ίδιο τρόπο μπορεί να πει σε δυο αλβανούς να με βρουν και να με συμφορφωσουν. Το πιστεύω. Μήπως θα μου το απαγορέψετε κι αυτό?

Αφού μετατράπηκα σε αγέλη, λασπολόγο, μανάβισσα, ή στη καλύτερη περίπτωση θύμα κάποιων νταγλαράδων που γ....... και δέρνουν γιατί να μην είμαι και πάρανοική? και διανοητικώς ανάπηρη και κυρίως ΑΜΟΡΦΩΤΗ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΡΑ!!!

ΑΕΙ ΧΑΣΟΥ που θαλεγε κι ο Λαζόπουλος. Και πολύ κρατήθηκα.!

Ούτε πρόκειται να γυρίσω στο εσωτέρικα γιατί στη τελική τι να γυρίσω να χαριεντίζομαι στο μέλλον με το κάθε γελοίο που έβγαλε τα προσωπικά του προβλήματα επάνω μου? Αν είσαι αντρας όπως λες και σ'εχουν προσβάλει άλλοι άντρες κάλεσέ τους σε μια συνάντηση να τα πείτε όλα από κοντά. Η το μιλάω σαν άντρας με άντρα είναι κι αυτό λαχαναγορίτικο?

Αντε απο δω ΟΥΣΤ!!!

Ικανοποιημένοι όλοι? Εντάξει λύθηκε το πρόβλημα? Μπράβο. Κοιμηθείτε ήσυχοι άλλο ένα παράσιτο αποχώρησε. Και μάλιστο επικίνδυνο. Γιατί έφερνε δεν έφερνε σε γιδοβοσκό και μπέρδευε το κόσμο.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.

(Στα παιδιά που αλληλογραφούμε, αν πιστεύουν ότι δεν είμαι αυτή η ηλίθια που οραματίζεται ο τζεντλεμαν, το μειλ μου είναι ανοιχτό όπως πάντα και το μπλογκ μου εδώ. Αν αλλάξανε γνώμη θα το καταλάβω. Δεν πειράζει.)

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ - Αναρωτήθηκε έστω και ένας.. γιατί έδωσα αυτή τη μάχη και γιατί υποστήριξα αυτούς τους ανθρώπους? ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ????

8 σχόλια:

Unknown είπε...

loool

ακόμα αυτά γίνονται στο Esoterica?
ο λύκος κι αν εγέρασε..

ουφ τι καλά που νιώθω που μάζεψα τα 3.500 μηνυματάκια μου και άραξα αλλού, τι καλά!

Unknown είπε...

α! και με την ευκαιρία τα φιλιά μου στον Τζώνυ :)

Vril είπε...

Καλά τα λές για τα πορίσματα, αλλά το καλύτερο δεν το έχεις δεί ακόμα....

Λέει λοιπόν κάπου (άν υπάρξει ανάγκη το βρίσκω και το ανεβάζω αυτολεξί) και θα το μεταφέρω σαν νόημα, λέει λοιπόν η Αμαλία σαν επίπληξη πρός το μέλος του φόρουμ Βρίλ, ξέρεις, διαπιστώσαμε ότι λές εντός του φόρουμ αλλά και εκτώς του Διαδικτύου κάποια πράγματα εναντίων του Φόρουμ. Τι είπα δηλαδή ? Τους έβρισα, τους ξεκατίνιασα, τους απείλησα.... Είπα, ότι δεν τους γουστάρω. Δεν μου αρέσουν. Δεν μου αρέσει η νοοτροπία τους. Δεν γράφω γι τους διαχειριστές, γράφω για να δηλώσω την αντίθεσή μου με κάποια πράγματα που λένε και κάνουν οι "επίσημοι"¨του Εσωτέρικα. Η απάντηση ήταν η διαγραφή και αφού διαγράφηκα, ακολούθησε ένας καταιγισμός ευγένειας και ήθους από τον Τζέλυμαν, μέχρι και "Βριλικό καρκίνωμα" με είπε.

Ρε σείς, σε καμιά Δημοκρατία της Βόρειας Κορέας ζούμε και δεν το ήξερα ?

Εγώ πάντως έυχομαι στον Τζέλυμαν να βγάλει ένα βριλικό καρκίνωμα, να του το βγάλουν με την πηρούνα, για να δούμε και εμείς επιτέλους σε τι αναφέρεται αυτό το παλουκάρι.

Αχ, εκείνο το καρακομπλεξικό στοματάκι του που αδειάζει τον οχετό που κρύβει μέσα του σε λάθος μέρη.

johnnie be good είπε...

isis ευχαριστω για τα φιλια

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως είναι αρκετοί που καταλαβαίνουν. Κάποιοι, μάλιστα, δεν χρειάζεται καν να αναρωτηθούν!
Πάρε μια ανάσα, δες τα από απόσταση. Δεν είναι παρά μικρότητες χωρίς νόημα. Στη ζωή μας έχουμε αντιμετωπίσει και πολύ χειρότερα, έτσι δεν είναι;

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΙΣ ΚΑΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΕΣ ΤΟΥΣ

Vril είπε...

σε τσούζει.... σε τσούζει....

Vril είπε...

Προς ενημέρωση και μόνο, διαβάστε το παρακάτω που παραθέτω. http://www.antiesoterica.eu/helpcenter/helpcenter.htm

Πηγή: www.anti-esoterica.eu