Τρίτη 17 Απριλίου 2007

ΣΤΡΑΤΟ...

Ξέρεις φίλε Στράτο, όλα είναι μια αλυσίδα. Πολλοί θα σκεφτούν κοίτα από που ξεκίνησε το πράγμα και που πάνε να το φτάσουν.

Σκέψου όμως καλύτερα... Οι πιο βαρειές κουβέντες ξεκινάνε πάντα από τις πιο μικρές αφορμές. Γιατί? Γιατί οι μικρές αφορμές δίνουν την ευκαιρία να ξεκινήσεις σιγά σιγά ένα συνειρμό σκέψεων , ανοδικό, τα συναισθήματα προστίθενται ένα ένα και στο τέλος θα φανεί αν πραγματικά η αφορμή ήταν όντως μικρή.

Ενας άντρας που θα ξυλοφορτώσει τη γυναίκα του είναι προσωπικό τους πρόβλημα
Το ξυλοφόρτωμα όμως μιας γυναίκας από έναν άντρα είναι κοινωνικό πρόβλημα.

Το ίδιο η απλή σαρκαστική έκφραση «γιδοβοσκός των φόρουμ» φαίνεται αστείο πράγμα προς συζήτηση. Τι κρύβει άραγε?

Αν ας πούμε το πρόσωπο που την εκτόξευσε είναι π.χ. χριστιανός θα μπορούσε να πει σαν βρισιά «αντε ρε δωδεκαθειστή των φόρουμ» Θα ήταν βρισιά? Οχι βέβαια ίσα ίσα που ο αντίπαλος θα αισθανόταν ότι τον φώναξε με το όνομά του.

Ο γιδοβοσκός τι αντιπροσωπεύει στην σκέψη αυτού που την πέταξε ένα κατώτερο ον, αστοιχείωτο, με άσχημους τρόπους, αν μπορούσα να τραβήξω μια φωτογραφία θα έβλεπες ίσως κάποιον που καθώς το γράφει κρατάει και στη μύτη του ένα αρωματικό μαντηλάκι μην τον πάρει η μπόχα από τη τυρίλα!!!!

Το εν λόγω άτομο βρήκε πρόχειρη αυτή τη λέξη γιατί είναι αυτή που εκπροσωπεί ότι σιχαίνεται. Τον απλό βοσκό...

Αυτός τώρα που του απευθύνει τη βρισιά ο οποίος με μια σκέψη εκ διαμέτρου αντίθετη και έχει καθήσει να πιεί ένα κρασάκι με τους χωρικούς, έχει αγκαλιάσει ένα πανέμορφο κατσικάκι κι έχει ρωτήσει έστω απο περιέργεια πως αρμέγουν βρε αδερφέ, που έχει κοιμηθεί και σ’ενα ξέφωτο με μια φωτιά δίπλα να καίει και τ’αγριμάκια πιο κει να του κάνουν παρέα, στη ζωή του και δεν έχει τέτοιου είδους προβλήματα, αλλά ζει στη φύση και ξέρει επίσης ότι το να είσαι γιδοβοσκός απαιτεί συγκεκριμένες ικανότητες που ο άλλος αγνοεί εντελώς,
αισθάνεται λοιπόν όχι τη βρισιά αλλά το απαξιωτικό συναίσθημα αυτού που την εκτοξεύει οπότε τι θα του απαντήσει? «Γουστάρεις να καθήσεις στη γκλίτσα του βοσκού»?
Απλο δεν είναι? :)

Σκέψου τώρα ότι ο γιδοβοσκός δεν ήταν το μόνο επάγγελμα , ήταν κι οι μανάβηδες, και οι λαχαναγορίτες και ένα μεγάλος μέρος του πληθυσμού που πιθανά για το συγκεκριμένο άτομο απλά αντιπροσωπεύουν «τους κακόμοιρους» αυτής της ζωής. Τους συμπονάει μωρέ αλλά αν θέλουμε να φέρουμε ένα παράδειγμα προς αποφυγή ψαρεύουμε ένα επάγγελμα της πλέμπας και βαράμε....

12 σχόλια:

Vril είπε...

Τους άσκησες κριτική....

Αυτό δεν τους αρέσει. Του κρίνεις... Ποιός ? Εσύ! Και τι είσαι εσύ. Ούτε "εξ αποκαλύψεως αλήθεια" είσαι, ούτε "γκουρού" αλλά ούτε και μεγαλοεκδότης είσαι. Άρα είσαι ένα τίποτα, ένα νο-μποντυ. Για αυτό και σε φιμώνουν. Με ορανωμένα κολπάκια, που τα έχουν προβάρει χίλιες φορές.

Και εμένα με "μπάναραν" όπως το λένε. Και ? Μου στέρησαν τίποτα ? Μου πήραν κάτι ? Καταρχήν, με το να με θεωρούν ανεπιθύμητο στον απολυταρχικό τους χώρο, μου επιβεβαιώνουν ότι 1. δεν συμβιβάζομαι με τέτοιου είδους νοοτροπίες και 2. δεν ανείκω στο target group τους. Είναι ντροπή ή τιμή για μένα ?
Κατα δεύτερο, με το να το διαλαλούν "ανώνυμα" δεξιά και αριστερά, δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτό.

Συμπέρασμα. Μακριά από τα νύχια τους. Διάβασα ότι έχεις και παιδιά...

Ανώνυμος είπε...

α ωραια, θα σε παρηγορησει ο βριλ

ριχτου και συ μια χυλοπιτα

Vril είπε...

Γιατί, πιστεύεις ότι ΕΣΥ μου έριξες χυλόπιτα ?

αχχαχ χαχαχχαχχχα χαχχχααχχχαααχαχχχααα


Ρε ανέκδοτο, το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ?

Vril είπε...

http://vril-o-blog.blogspot.com/2007/04/blog-post_17.html

vasiliskos είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε (αλήθεια επιμένω γιατί ανώνυμος? είχαν στερέψει τα ονόματα όταν σε βαφτίζανε?) Βαλε ένα ψεύτικο βρε αδερφέ πρώτη φορά θα είναι?
Λοιπόν επί του θέματος. Να με παρηγορήσει ο Βριλ? Σου φαίνεται εδώ μέσα κανείς από μας να είναι παρηγορήτρα??? Μήπως έχεις κάνει λάθος χώρο?

Vril είπε...

Έχει μάθει το παλουκάρι στο "έγκλημα και τιμωρία" και είναι ο τρόπος που σκέφτεται...

Μόλις τρώει τη σφαλιάρα του, ψάχνει τα μαξιλαράκια της διαχειρίστριας για να κλαψουρίζει...

Σκέτη αηδία.

Ανώνυμος είπε...

Σιγουρα καποιος κανει λαθος, οχι ομως εγω. Θα το μαθεις και συ.

(Μαθε τις λειτουργιες του μπλογκ σου και την λογικη τους για να μην λες ανοησιες περι ανωνυμιας.)

vasiliskos είπε...

Τώρα με μπέρδεψες φριχτά. Αρχίζω να κομπλάρω. Η λέξη ανώνυμος δεν είναι κάποιος χωρίς όνομα? Εκτός από επιλογή του google μου συστήθηκες κάπως και δεν το θυμάμαι? Γειά σου Βασιλική είμαι ο Χ τι κάνεις? Μήπως δεν μου έφτασε αυτό το ποστ και σε προσβάλλω άδικα? Γιατί εγώ κάποιον που δεν ξέρω τι είναι βλέπω να γράφει.

SM είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
vasiliskos είπε...

Πήρα τις φιλενάδες μου και αφου συμβουλεύτηκαν το είδικό ένθετο του κοσμοπόλιταν μου είπαν ότι τα άστρα μας δεν ταιριάζουν και πρέπει να σε σβήσω γιατί δημιουργείται κακή ενέργεια μεταξύ μας!! Οπότε να κι εγώ να μάθεις!!!! Κακό παιδί! Ζε σε παίζω πιά!!!

vasiliskos είπε...

Προς ανώνυμο:(που αποφάσισα ανώνυμος να μείνεις καλέ μου), τι μου είπες για το ποιόν μου? Είσαι του τμήματος ποιοτικού ελέγχου? Πρέπει να βάψω άμεσα νύχι και μαλλί γιατί μπορεί να περάσεις από εδώ και να βρεθώ σε αμηχανία!!!

johnnie be good είπε...

παραπονο τοχω - εναν επωνυμο φαν δεν θα βρουμε?