Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.. ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ

"..αυτή η νιφάδα χιονιού που βλέπεις πριν ήταν φλόγα κι η φλόγα πριν ήταν κομμάτι απο αστέρι..."
Αυτή την διαδρομή που εσύ αγνοείς και την ύπαρξή της, εγώ την έχω διανύσει πάρα πολλές φορές.
Κι ότι και να γράφεις στο μπλογκ ή στα μειλ, όσες ανοησίες ή βρισιές κι αν εκτοξεύσεις αυτή η διαδρομή δεν μπορεί να εξαφανιστεί από τους χάρτες μου ούτε τους δικούς μου ούτε από τους συνταξιδιώτες μου.
Τι σου λέω τώρα.. Αμπελοφιλοσοφίες.
Μα δεν το λέω σε σένα. Απαντώ μέσω εσένα, σ'εκείνους τους φίλους που με ρώτησαν με ένα μεγάλο "γιατί?"
Και χαίρομαι που όσοι έπρεπε κατάλαβαν. Κατάλαβαν τι ακριβώς υπερασπίζομαι κι εγώ και οι "συνταξιδιώτες μου".
Τώρα εσύ συνέχισε να γράφεις τις κουταμαρίτσες σου. Σε κατανοώ απόλυτα. Κι εγώ αν ήμουν σαν και σένα κάτι τέτοια θα έγραφα.
Πρόσεχε όμως, μην πιέζεις και πολύ τη τύχη σου γιατί μπορεί να δυσανασχετήσει και να σ'αφήσει έρημο και μόνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: