Κυριακή 15 Απριλίου 2007

Η ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΟΣ (ΠΑΛΙΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ)

Ή ζούγκλα θέλεις; Θα βάλω κανά-δυο Αλβανούς να σε κοπανήσουν λίγο να πάρεις χρώμα πρόωρα φέτος. Εσύ μη ζητήσεις τη βοήθεια του νόμου, βρες άκρη μόνη σου, δεν ξέρω τι θα κάνεις. Ήθη και έθιμα της καφρίλας.

Θέλω να ελπίζω, λέω θέλω να ελπίζω, ότι είναι ένα παραδειγματάκι βρε παιδί μου.. έτσι όπως λέμε π.χ. "θέλεις να βάλω το δάχτυλο στη πρίζα θέλεις να πέσω για σένα στη φωτιά?"

Εχω πέσει σε σκέψεις... Τι να απαντήσω σε κάτι τέτοιο? Τι αντιπρόταση θα μπορούσα να κάνω που να είναι αξιοπρεπής.. Μην το πάμε ότι είναι έμμεση απειλή γιατί τότε θα πάει πολύ μακριά η βαλίτσα και το αγαπητό μέλος που μου έκανε αυτή τη πρόταση ίσως δεν συνειδητοποιεί τι ακριβώς σημαίνει αν το εκλάβω ως κυριολεξία.

Εγώ επειδή όπως είπα μου αρέσει το χιούμορ και πιστεύω ότι κι αυτό είναι στα πλαίσια μιας πολιτισμένης αντιπαράθεσης που συνεχίζεται θα πω "βρε τον ατιμούλη" κοίτα που έχει και χιούμορ τελικά.

Το πρόβλημα είναι ότι ναι μεν εγώ το εκλαμβάνω έτσι. Οι αλβανοί όμως? Το σκέφτηκες? Γιατί διάλεξες ειδικά αυτόν τον γείτονα λαό? Μήπως πρέπει να ζητήσεις συγνώμη λόγω των συνειρμών που αφήνει η φράση σου? (Δηλαδή άμα θέλω να μαυρίσω κάποιον γρηγορότερα για το καλοκαίρι βάζω κανα-δυό... τάδε)

Φαντάζεσαι αν έγραφες τη φράση "αν θέλω να σε μαυρίσω γρηγορότερα για το καλοκαίρι θα βάλω κανα-δυο έλληνες να σε μαυρίσουν" τι θα σου συνέβαινε?

Εχω μείνει ειλικρινά σκεπτική γιατί προσπαθώ να καταλάβω που πηγαίνει το θέμα... Εχεις κάποιο τραυματικό βίωμα από τις παρακάτω κατηγορίες?
Γιδοβοσκοί, λήσταρχοι, κάφροι, συμορίτες, λαχαναγορίτες?
Αρχίζει και διαφαίνεται μια μεγάλη ένταση που πηγαίνει πέρα από λεκτικές ανταλλαγές. Βγαίνει ένα "αχ ναχα τη δύναμη να συντελέσσω μια γενοκτονία για να μην ανασαίνω τον ίδιο αέρα με αυτούς"

Μπορεί και να κάνω λάθος και να γίνομαι υπερβολική αλλά δεν μου έχει ξανατύχει στη ζωή μου κάποιος να μου κάνει μια παρόμοια πρόταση και δεν έχω προετοιμαστεί κατάλληλα να το αντιμετωπίσω.

Να ζητήσω τη βοήθεια του κοινού?

1 σχόλιο:

Vril είπε...

Να διαχωρίσουμε κάτι. Άλλο το χιούμορ και άλλο τα απωθημένα του κάθε μαλάκα που κρύβεται πίσω από το κάθε πλασματικό ψευδώνυμο.

Θα μου πεις, "να το πάρω στα σοβαρά" ?

Και ναι και όχι. Στα σοβαρά ότι θα σε δείρει ? Μπα, πετάει "αντριλίκι" γιατί πιθανότατα είναι κανας κοντοστούπης και κομπλεξικός φτωχόπουστας (που λέει και το ανέκδοτο). Αλλά ο τρόπος που σκέφτεται και εκφράζεται, ναι, αυτό να το πάρεις στα σοβαρά. Έχεις να κάνεις με έναν κυκλοθυμικό τύπο, με αναίτιες εκρήξεις θυμού και μίσους.

Οπότε, τι κάθεσαι και τον ξεσυνερίζεσαι ? Οι καινούργια του παρέα του "πάει" και πιο πολύ. Και το ότι κρύβεται τόσο επίμονα (αν και πιστεύω ότι ξέρω ποιος είναι), και αυτό πάλι λέει πολλά...

Κάθεσαι και σταναχωριέσαι για το τι λέει και κάνει το ρεμάλι ? Μακάρι να σου ανοίξει κανένα "μπλόγκ", να στη "λέει" (έτσι πιστεουν δηλαδή). Εμένα μου έχουν ανοίξει δύο, που μου τη "λένε" (έτσι πιστεύουν δηλαδή) και εγώ ξεραίνομαι στα γέλια με τη μαλακία που τους δέρνει και κυκλοφοράει αχαλίνωτη στο διαδίκτυο.

Το Σ/Κ είδα ότι γράφανε, γράφανε, γράφανε.... Εγώ το πέρασα με τη γυναίκα μου, το παιδί μου, με τους φίλους μου, κατεβαίνοντας με σχοινιά στο νταμάρι, πρώτο πλάνο φάτσα όλη η Αθήνα, μπήκα σε σπηλιά, διαολόστειλα κάτι σκουπίδια από οικοδομές και "τελετές" που βρήκα, φωτογραφήσαμε, μετρήσαμε, χαρτογραφήσαμε, με το φίλο μου τον Τζώνη πήραμε όλη την ασφάλεια της ομάδας στα χέρια μας με τα σχοινιά και τα καρφιά μας, και μετά πήγα για κατάδυση, κατεβήκαμε το περιβόητο πηγάδι στη Βουλιαγμένη, ξαναμπήκαμε και βγήκαμε με φεγγάρι... Τέτοια ωραία πράγματα.

Άσε τον "Τζέλυμαν" και τον κάθε μαλάκα να κοιμάται και να ονειρεύεται πράγματα που ΔΕΝ μπορεί να κάνει. Πιθανώς να τονίζει και το να ονειρεύεται, γιατί απλά δεν του κοστίζει και τίποτα και όλα γίνονται. Κάτι που στην πραγματικότητα δεν του πάει καθόλου καλά...