Τρίτη 3 Απριλίου 2007

ΟΙ ΚΑΓΚΕΛΩΤΟΙ!

"Κάγκελα, κάγκελα, κάγκελα παντού
και τα μυαλά στα κάγκελα
του αόρατου εχθρού.."

Ξέραμε το καρεκλατο, το καναπεδάτο, το τραπεζάτο, το παγκάτο, το κουζινάτο,
Τώρα η νέα μέθοδος είναι το καγκελάτο!

Ποιοί τοίχοι ? Ποιό μάτριξ? Ποιό mind control?
Οχι καλέ.
Κάγκελο και ξερό ψωμί.
Οπου το θέλεις όπως το θέλεις όποτε το θέλεις.
Κάγκελο πες και κάγκελο σούρχεται

Ο πιο καλός ο καγκελάς ήμουν εγώ στη τάξη ωωωωω
Κι οι δάσκαλοι με είχανε μη στάξει και μη βράξει ωωωωω

Τοσο καιρό μαζί μου και δεν έχεις μάθει
Τα δικά μου κάγκελα και τα μυστικά
Το κάγκελο ποτέ δεν αποσπάται
Οταν ο καγκελάς στέκει καλά

Ενα όμορφο αμάξι με δυο κάγκελα
Να μου βάλετε και μένα σαν θα φύγω
Το ένα κάγκελο να είναι άσπρο
Όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
Το άλλο κάγκελο να είναι μαύρο
Σαν τη δική μου τη κατάφραχτη ζωή

Δεν σου τοπα βρε Βασουλα
Στο γιαλό μη κατεβείς
Κι ο γιαλός έχει καγκελάκια
Και θα πέσεις καρφωτή


Πρέπει άμεσα να πάρω τα χάπια μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: