Παρασκευή 23 Μαρτίου 2007

ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΜΟΥ!

Σήμερα το πρωϊ μετά από μια ακόμα νύχτα που στον ύπνο μου είδα όνειρα κοινότυπα, (κέρδιζα στο τζόκερ, είχα αδυνατίσει και είχα γίνει σαν την Μπελουτσι, ο διευθυντής μου μόλις μου είχε ανακοινώσει μια έκτακτη αύξηση 1.000 ευρώ), συνειδητοποίησα ότι όσες προσπάθειες κι αν κάνω το πνεύμα μου δεν μπορεί να ξεκολήσει από τη λασπουριά που το έχω ρίξει. Δεν θα γίνω ποτέ άτομο συνειδητοποιημένο, να μπορώ να αγγίξω το σημείο ΧΦΞΩ-αδχζη του 1435 τεταρτημόριου του 585 διαγαλαξιακού ισομηροτικου πεδίου.... Μια πίκραααααα....

Δε με θέλει κανένας. Ολος ο αξιοπρεπής κόσμος έχει απαχθεί από ένα εξωγήινο. Σ’ολο τον αξιοπρεπή κόσμο έχει εμφανισθεί κι ένας άγγελος ή δαίμονας. Εχουν κάτι να λένε βρε παιδί μου. Τους ακούς και μένεις έτσι....... σαν χάνος!! Μήπως δεν ξέρω ξένες γλώσσες? Μήπως μυρίζω άσχημα? Μήπως σε προηγουμενη ζωή ήμουν διασταύρωση με γουρούνι?

Εκείνο εκεί το «πήγα και σήμερα ένα αστρικό ταξίδι όπου επικοινώνησα με διάφορες εξωδιαστασιακές οντότητες» πως το κάνουν ρε γαμώτο? Δηλαδή μιλάμε για πολύ ανέβασμα ρε παιδιά. Τι μπόμπες ξύδια σε κωλόμπαρο και κουραφέξαλα ? Αυτοί ρε βλέπουν όντως το χριστό φαντάρο!!!!

Εβαλα ένα κάδρο μπροστά μου, του Τζόνυ Ντεπ από τους πειρατές. Συγκεντρώθηκα στη καπελαδούρα, είχα βάλει και μπαμπακι στ’αυτιά να μην ακουω τίποτα ούτε τη γειτόνισα που τσακωνόταν με τη πεθερά για το τι μυρωδικά μπαίνουν στα γιαλατζή....
Τίποτα. Κολλημένη στη γη..

Τίποτα είναι θέμα ωρίμανσης έχει δίκιο η φιλενάδα μου που έχει γραφτεί σε 66 σχολές τύπου «βλέπω τα ραδίκια ανάποδα» . Κάτω από 1822 ζωές κάτσε στ’αυγά σου. Πρέπει τουλάχιστον να έχεις περάσει από πόρνη του Αζαρμπουτζατσιβάν μέχρι καρδηνάλιος του Σαιν ντι μαλακι ζουαγιέ για να αρχίσεις να παίρνεις λίγο πρέφα και ν’ασχοληθεί λίγο μαζί σου και η άβυσσος.

Τι έτσι στο κάθε μπίτσουλα παμε και δίνουμε διαπηστευτήρια? Ανεργοι θα μείνουν οι ενδιάμεσοι δηλαδή? Κι αν ακόμα κάτι μυριστείς στην ατμόσφαιρα , πες δηλαδή βρε παιδί μου ότι βλέπεις «κάτι αλλόκοτο» πως θα το εξηγήσεις εσύ ο φτωχομπινές αν δεν ζητήσεις την άδεια από τη σχολή οδηγών?

Μερικές φορές οραματίζομαι κατί φρικτό. Οτι ούτε εδώ υπάρχει, ούτε εκεί και πως όλα ότι βλέπω γύρω μου είναι απλά η το κρυόπλαστο χιουμορ μου που συνιθίζω να ονομάζω «σάτυρα». Φέρτε τις βελόνες να τρυπήσουμε τις σαπουνόφουσκες ρεεεεεεεεεεεεεεεεε. Γιατί χανόμαστε!!!!!!!!! Κι όχι τίποτα άλλο τα αληθινά γεγονότα τρέχουν και θα μας βρουν να χάσκουμε σα χάνοι όντως!!!!!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μην στενοχωριέσαι, αγαπητή vasiliskos. Ξέρεις πόσο κουτσομπόλες είναι οι εξωδιαστατικές οντότητες; Αν αρχίσουν να υπαγορεύουν και κανένα βιβλίο, μάλιστα, την πάτησες! Τι να ξεροβήχεις, τι "θα μου καεί και το φαγητό" να λες, τι "έχω κι αυτό το ραντεβού στις εξήμιση", του κάκου, δε βάζουν γλώσσα μέσα τους.
Οι εξωγήινοι, δε, είναι απίστευτοι! Κλείνεις απαγωγή το μεσημέρι και σού'ρχονται βραδάκι, με αυτό το αθώο ύφος "να μωρέ, είχε πορεία στο Δ του Κυνός, και μια κίνηση στον Αλντεμπαράν άλλο πράμα... ε, πώς κάνεις έτσι κι εσύ;"
Οι Δαίμονες έχουν να πλυθούν από την επανάσταση (τότε... με τον Μεγάλο) και κοιμούνται μόνιμα με τις αρβύλες να'΄ναι, λέει, έτοιμοπόλεμοι.
Υπερεκτιμημένες καταστάσεις, αγαπητή μου. Ού μπλέξεις! Και ρεμάλια όλοι τους, τρακαδόροι φοβεροί, έχουν καβούρια στην τσέπη.
Γι αυτό σου λέω, καλύτερα ο Τζώνη Ντεπ (ή ο Μπι Γκουντ ή ό,τι σου βρίσκεται τέλος πάντων)!