Κυριακή 25 Μαρτίου 2007

που να σας τα λεω τι επαθα σημερα 25η Μαρτιου...

ειχα κλεισει ραντεβου με το γνωστο μεντιούμ-διαμεσο-κληρονομικο χαρισμα, κυρια Κουλα (σημερα μονο ειχε κενο).
πηγα και καλεσαμε το πνευμα του παππου μου, να τον ρωτησω αν εφερε καμια λιρα απο την μικρα ασια το 22 και την εθαψε πουθενα, και τι επαθα ο δολιος???

αντι για τον παππου μου, παρουσιαστηκε το πνευμα ενος Καραϊσκακη και με αρχισε στα μπινελικια!!!
ντρεπομαι να σας πω τι μουπε!
πολυ βρωμοστομος...

για Τουρκους μουλεγε, για ποδοσφαιρο μουλεγε, για επανασταση που τζαμπα την κανανε μουλεγε, για χρυσοπληρωμενους φλωρους μουλεγε, και τι δεν μουλεγε αναμεσα στα φτυσιματα (η κυρια Κουλα εφτυνε για λογαριασμο του δηλαδη).
μεχρι και στα γερμανικα με εβρισε, με ειπε ρεχαγκεν! (κατι βαρυ πρεπει ναναι)

τελικα εκαψε η κυρια Κουλα μερικες συναψεις (της τρεχουν λιγα σαλια, αλλά ειναι καλα τωρα) και γλυτωσα, γιατι απ ο,τι ακουγα περιμενανε κι αλλοι στη σειρα για να με βρισουν, καποιος Κολοκοτρωνης, καποιος Καναρης, μια Μπουμπουλινα και στο βαθος ακουγοταν και ο παππους μου να λεει αστε με να του χωσω την λιρα εκει που ξερει.

ποιοι ειναι αυτοι και τι θελουνε ρε παιδια?
επηρεασαν αρνητικα και τον παππου μου...

3 σχόλια:

Stratos είπε...

Καλή δουλειά φιλενάδα.

Keep Walking

Stratos είπε...

Ωχ, παιδιά sorry !
Έχασα τη μπάλα όπως η εθνική.
Ποιός έγραψε το μήνυμα ο Γιάννης ή η Βασιλική ;
Μάλλον ο Γιάννης όπως και να 'χει ήταν καλό.

http://stratos313.blogspot.com/

johnnie be good είπε...

δεν πειραζει Στρατο μου, το ιδιο κανει.

χαιρομαι που σε βλεπω να μπλογκαρεις!!!